5 juni

Godmorgon! ♥

Sovit gott? Det har jag iallafall. Men lika trött som vanligt när det är dags att gå upp, så snooze knappen gick till användo. En timme senare vaknade jag och duschade. Ska snart torka håret och sminka mig, hoppas på att hinna att äta en frukost också..

Hur mår ni söta läsare idag då? =)

Glömde säga att igår så hade de ringt från VISTA RK och sagt att dressyrtävlingen är inställd pga för lite anmälda, så det blir varken VISTA RK eller JFK i helgen.. Surt! Jaja, det kommer andra tävlingar framöver. ;) I höst blir det iallafall ponnyallvsvenskan, tagga!!

Nu ska jag fortsätta med morgonens vanor.. puss!

hahahah, jag ser hemsk ut idag, pisstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback