22 juni

Godmorgon! Ja det är morgon för mig iallafall..

Somnade skitsent igår, åkte dock aldrig till stallet. Ska rida med Sandra idag istället.. Så jag och Sita satt vid datorn hela kvällen fram till klockan fyra. haha, vi hade skitkul när vi snackade med alla tre killarna från östersund. =) Sen när två av dom hade loggat ut så var vi skittrötta så då gick vi och la oss.. och resultatet blev att vi vaknade kvart över ett. =) Jag måste hoppa in i duschen snart för jag ska till huskvarna körskola och skriva klart ett prov innan klockan fem. Så jag känner mig lite stressad.. Har ingen aning om jag ska få skjuts dit eller ta bussen, så jag måste gå ner och snacka med Magnus medans jag äter frukost. Hörs senare! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback