18 juni, hemma!

Hej gullungar!

Hemma igen! Jag kommer berätta om mina dagar nu.

I söndags 14 juni: Tävlade, åkte till Nyhem. Gjorde nästan ingenting där på kvällen.
Måndag 15 juni: Vaknade jätte tidigt, trööött som faan alltså! Gjorde sig iordning och sedan fick jag och Sita skjuts till jönköping. Tog bussen hem till henne och somnade där i hennes soffa.. ringde Victor, en av de tre killarna som vi träffade på dreamhack på lördagen och åkte till DH för att träffa dom. Åt på sibylla och hade skitkul och mysigt. Det var askul! =) blev upphämtade av Pernilla som körde oss tillbaka till nyhem senare. Då gjorde vi ingenting på kvällen.. smsade som en galning bara! (a)
Tisdag 16 juni: Vaknade tidigt, åkte till huskvarna och gick på teorikurs om EU moped kort. Träffade de tre killarna vid juneporten i jönköping en liten stund innan deras tåg gick hem. Sorgligt! :/ Men vi ska ju träffas i sommar :D Sedan gick jag och Sita till donken och åt. Gick sedan till Magnus jobb och sedan åkte vi tillbaka till nyhem. Gjorde ingenting på kvällen där heller.. Smsade hela kvällen där också bara :)
Onsdag 17 juni: Sov som en stock hela förmiddagen.. första riktiga sovmorgonen än sålänge på detta sommarlovet. Sen blev det att åka till huskvarna och göra teoriprov och körprov. Sedan åka till nyhem igen. Gjorde ingenting då heller på kvällen, mer än att bli uppraggad av en äcklig kille.. hahahha!
Torsdag (idag): Sov som en stock hela dagen faktiskt. Vaknade vid elva, låg och drog mig fram till klockan halv tre då det var middag. La mig igen.. hahah. Sedan packa allting i husvagnen och sedan åka hem till hålan! Sitter här nu med Sita som väntar på att vi ska gå ut och köra moppen.

Som jag skrev, nu ska vi åka iväg. Hörs senare, puuuss! :D

Kommentarer
Postat av: Randy

Du verkar ha haft några underbara dagar =)

2009-06-18 @ 20:26:04
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback