10 juni, gårdagens shopping

åååh jag ber om ursäkt för dålig uppdatering igår alltså!! Jag var först i skolan, slapplektioner och slutade 14.30, sista lektionen fick jag säga farväl till våran NO lärare Magnus. Han ska gå i pension. Kommer sakna dig, du var en underbar lärare! :( men man måste ju gå vidare här i livet. Sen åkte jag och Sita till jönköping direkt efter vi slutat, blev lite allt möjligt. Sen åkte jag hem till Sita och myste vid tvn osv, sedan åkte jag hem med sista bussen 22.12, då blev det att jag satte mig i soffan och snackade massa skit med mina föräldrar, det var trevligt. Skönt att prata av sig om allt. Kan ni gissa vad vi pratade om? ;) Svaret kommer längre ner, efter en bild! ÅH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG =D.

T-shirt från Lindex.

T.shirt från H&M

Linne från Ginatricot

String från H&M

(från vänster) Leggins Ginatricot, Lösnaglar H&M, Armband Lindex och örhängen Ginatricot

Lösnaglar


Kan du gissa vad detta är? ;)



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det tycker jag absolut, lägger till dig nu. Lägg till mig...:-)

2009-06-10 @ 09:34:59
URL: http://faderfredrik.se
Postat av: DEN BÄSTA!

Träningsboll? :P

2009-06-10 @ 17:22:05
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback