1 juni

Godmorgon!

Min älsklings Daniel fyller 16 år idag, grattis älskling! Plus att vi har vart tillsammans i två månader idag också. Grattis till oss!
♥♥ Jag älskar dig. <3

Idag är det måndag igen, och jag är verkligen inte taggad för skolan, vaknade 45minuter försent idag och jag missade bussen.. men som tur är så går nästa bara 50min senare.

I lördags var det ju RIX FM festival, det var sjukt roligt! Jag och Sita kom en halvtimme efter att det börjat ungefär, så vi bara tryckte oss in i mängden, blev knuffade hit och dit men kom ända fram iallafall! Hoppade och dansade till massor av olika låtar/artister fram till klockan elva, då hade vi ont i fötterna av allt hoppande med klackar. Efter det så umgicks vi med en massa folk, både sånna vi kände och främlingar. Trevligt! Kom hem ungefär vid kvart i tre på natten.


I går vaknade jag och Sita hemma hos henne klockan ett, vi la oss i solen i fyra timmar, sedan gjorde vi oss iordning och åkte till vätterstranden. Där var det lite halvt tråkigt eftersom vi inte kände någon och jag tappade min mobil i vattnet.. Men sedan tröttnade vi och gick mot stan och sedan blev det att vi satte oss på en busshållplats och väntade på min buss.. När jag kom hem strax efter nio så cyklade jag och min bror till stallet och jag red en 20min runda på min ponny. Han är så duktig!

Solbränd blev man iallafall, härligt!

Lördagskvällens och söndagens outfit.



Mer bilder kommer senare! Har bråttom till bussen nu så jag inte kommer försent till skolan, ha det underbart nu! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: följer redan din blogg :))

2009-06-01 @ 21:25:21
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback