update

Jag lever och jag mår bra! Är hemma hos Sita just nu och snackar med en kille på msn som typ dissar sönder. Om han läser detta så vet han nog vem han är.. ;) Men iallafall. Åkte hem till Sita vid två tiden eller något från Daniel och han blev jätte ledsen för att jag lämnade honom ensam.. Stackare. Jag och Sita tog en rutt med moppen till stan och träffade hennes kompis Dessan. Hon var snäll! =) Sen var det en läskig kille på arton år som sa att vi kunde vara med honom sen gick han bara? Aja, skönt att vi slapp honom iallafall.. Sen åkte vi hem till Sita igen och nu ska hon packa så vi kan åka hem till mig någongång. Och mina jeansleggins är smutsiga, *snyft*

Baaahm, och smutsen är väck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback