trött och tröttare !

Hemma igen. Saknat mig? Nej tänkte väl det. =) har haft fullt upp idag på jobbet, är nästan helt slut! Sen har jag ju sovit för lite två nätter i rad nu med så det kanske är det också.. Ikväll blir det att rida Eliot med Pernilla och hennes häst Bell. Mysigt. =) Det är fint väder också, eller det regnar iallafall inte. Så det ska bli härligt! Sen blir det sooova.. eller inte. Ska iallafall inte göra något speciellt senare ikväll heller.. skönt att vara hemma ibland faktiskt. =)

saknar skolan... not.

Kommentarer
Postat av: ellinor

erkänn att ni ska trava och galoppera redan andra dagen du har börjat rida honom efter elva dagar.?

hopas inte det för han har ju verkligen inte kommit igång, och jag tror inte pernilla vills kritta runt, så jag tror att ni kommer trava och galoppera,

och om du säger att du inte vill trava och så så kommer pernilla bara säga att : Äsch det klarar han,, hehe

2009-07-12 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback