thess tycker till..

Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker detta är sjukt äckligt. På min lunar (som jag bara har för att driva med folk) så är det alltid minst 5 killar som har skrivit "snygging" osv. Sen varje gång jag loggar in på min msn så är det alltid typ tre killar som addar och säger "visa i cam". ALLTSÅ har killar inget vett i huvudet eller? Alla säger ju att dom är ungefär runt 16-18år. Stämmer det? Eller är det 30-40 åringar som sitter där bakom? Och ber man dom att visa sitt ansikte i cam för att man vill se hur dom ser ut så visar dom k*ken? HALLÅ, vem vill se den? Jag tycker att alla dom äckliga peddokillarna kan ta och sticka eller skaffa sig en p-rulle eller något att r*nka till. 

Vad tycker ni? Råkar ni ut för sånt här ibland?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du har den för att driva med folk.. Skyll dig själv. :)

2009-07-06 @ 23:33:27
Postat av: Anonym

ohja , råkar ut för det dagligen , inte kul alls .

jovisst jag har träffat killar som visat ansiktet också . och det är kul att driva med dom ända tills dom blir för mkt ...

dom är helt störda ? :o

kramar , / hannah

2009-07-11 @ 00:04:25
Postat av: michaela

håller totalt med dig.

sååå jävla vidrigt.

fin bloggg (y)

2009-07-11 @ 01:16:11
URL: http://lisamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback