ska klaga på busstiderna!

Hemma igen! =)

Först gick jag till bussen, sen hoppade jag av i huskvarna och Degen mötte upp mig. Vi gick till mjölkafållan och hälsade på Max, Johan Hallin, Johan Blom, Abbe, Jimmy, Berra och Filip. Sen gick jag och Deg hem till honom, sjukt jobbigt! Typ tre km i bara uppförsbacke, blev hur förbannat trött som helst och fick nästan kramp i vaderna.. hur dålig kondis som helst. Väl uppe så åt vi mat, och sedan satte vi oss i hans säng och kollade på Ronny och Ragge, sjukt kul! Fast det var bara jag som skrattade, =) sen slog Deg mig och jag nöp honom, haha. Sen skjutsade hans morsa ner mig och jag tog sista bussen hem, ja jag vet, sjukt dåligt att sista bussen går klockan tio på vardagar, även på sommarlovet.. och nu är jag hemma. Träffade Filip och Berra vid busshållplatsen och dom ville att jag skulle vara med dom hela natten men jag orkade inte.. så jag åkte hem. Då blir mina föräldrar glada också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback