hemma!

Hello, i'm home!

Har vart en skitkul dag! =) Först hämtade jag Sabinah i gränna med moppen. Sen åkte vi hem till mig och jag duschade och vi fixade oss. Sen tog vi bussen till Huskvarna och där var vi med Jimmy, Abbe, Berra, Filip, Johan Blom, Johan Hallin, Gustav, Denise, Alicia, Dudas, Jocke, en kille som var förbannat störande och följde efter oss som hette Hannes, Degen och såklart Sabinah. Vi var vid mjölkafållan och snackade, busade osv. Åkte massa moppe också osv. Hade tyvärr ingen kamera med mig så det blev inga bilder, men det får ni leva med. ;) TACK ALLA! och jag tycker synd om Dudas som det gick åt helvete med, men det ordnar sig nog. <3 =)

Jag just nu, Sabinah i bakrunden. ;)



Kommentarer
Postat av: My

söt :9

2009-07-16 @ 11:28:09
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Andreas

naaw thanks sötnos, hoppas vi träffas snart igen <3

2009-07-16 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback