*här ska det stå en rubrik, men jag har ingen fantasi så jag vet inte vad det ska stå*

Hemma igen! Det gick jätte bra, fast det blev inte riktigt som planerat eftersom Pernilla var tvungen att vända när vi bara hade kommit en liten bit. Så jag fortsatte att skritta en liten runda. Han är pigg och han längtar nog till att galoppera igen, stackare. ;) Sen var Ellinors kanin ute på vift så jag hjälpte till att fånga den och den elakingen rev mig! Men den var söt iallafall, och den fick iallafall komma in i värmen. För precis då började det ösregna och det skulle jag åka hem i, jippie. Blev dyblöt men som tur var så skulle jag ändå byta kläder så jag överlevde. Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll? Blir väl att dega ner mig i soffan och glo på tv. Ska äta massa mat snart också, är hungrig. =)

Pussen!

Snyft, dumma kanin :( söt var den iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, gjorde det ont?

2009-07-12 @ 23:02:41
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback