god bless you

Nu ska jag spendera hela kvällen åt att kolla på enormt många nya inlägg som folk har lagt in. Bilddagboken har jag redan kollat och det var inte så mycket intressant.. haha. Nej jag skojar bara. Ska iallafall kolla igenom en massa bloggar innan maten kommer, åååh jag är så förbannat hungrig.
Uppdaterar kanske imorgon, eller i övermorgon. Det är sånt man märker! Så sakna mig inte för mycket.. Ha det bäst och hoppas ni är solbrända där ute. =)

OCH TACK till dig. Om du läser detta, så ska du veta att jag nästan började gråta av lycka när jag fick ditt sms.. låter jätte mesig nu men, jag blev så glad men samtidigt misstänsksam, trodde du drev först.. men sen fattade jag. Eller jag vill iallafall tro och hoppas på att du var allvarlig. Tack iallafall, du räddade min sommar och min semester. TAACK! (Om du läser detta så tror jag nog att du vet vem du är)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag drev inte. ^^

jag gjorde mig själv en tjänst samtidigt så det är så lugnt så.

2009-07-02 @ 21:01:09
Postat av: ottilia

du anar inte vad nyfiken jag blev nu.. ;)

btw, så hade jag väärldens finaste dröm inatt (aaa)

2009-07-03 @ 13:48:01
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihihihihihih

2009-07-05 @ 11:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback