31 juli

Grattis Berra som fyller 15år idag!

Tjenare, hur är det denna soliga dag? (not)

Jag fick pallra mig upp ur sängen vid tio över sju imorse och duscha. Sedan åkte jag till jobbet och har jobbat fram till kl 12. Mycket att göra idag, men jag hann med allt. =) sen precis när jag skulle åka hem så började det spöregna såklart.... så min jacka och min tröja under blev dyngsura. Och man ska inte ens nämna mina ben som det rann vatten ifrån. USCH. Jag vill ha sommar, jag vill tillbaka till Italien. :( menmen.. Har inte tid att skriva särskilt mycket nu för jag håller på att sminka mig och fixa håret, för jag ska till bussen som går om 23min.. ska träffa Sofie i Huskvarna sen ska vi till *hemligt ställe* och hämta en sak åt mig. Sen ska vi träffa Joppi en stund och sen ska vi till A6. Får se om jag får med mig någonting hem, tror inte det iaf, behöver spara mina pengar! Jag är en slösemaja..=) nej nu måste jag verkligen stänga av datorn, vi hörs när jag kommer hem, puss!

HAHA, Berra i sjuan =)

Kommentarer
Postat av: m

såå jävla söt!!!

2009-08-01 @ 22:35:17
URL: http://spilldmjolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback