3 juli, fortfarande i slovenien

Tjenare!

Idag fyller Magnus år, grattis till honom! =)

Annars har denna dagen vart upp och ner, jag och min förbannade mage har bråkat. Nej men jag har spytt ett antal ggr så jag har inte kunnat behålla någon mat. Medicinen har hjälpt hittills så jag vet inte vad det är för problem nu. Vaknade iallafall runt tio tiden och sedan har dagen bara gått åt att slappa, åkte hem till Wennerbergs för inte så länge sedan och har inte gjort någonting. Cornelia är ute med sin lillasyster så jag sitter här själv med alla de vuxna som tjatar på mig att jag ska äta. Jag kan inte, jag spyr. Men dom vill inte fatta. Jag äter när jag är hungrig, deal? Tydligen inte enligt dom.. Aja. Vi hörs väl snart iallafall, pussen!

Kommentarer
Postat av: hedda

aha :// usch va tråkigt :(

när blir bloggen klar ?(a)

2011-01-11 @ 19:25:04
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback