26 juli

Hejsan, det är miss dålig-på-att-uppdatera igen.

Nej men ungefär så.. igår så åkte jag till stan och träffade Sofie, Bark, Joppe, André och Nisse. Vi var bara hemma hos Nisse hela tiden ända tills vi gick till GH och då gick jag till bussen och åkte hem. Så det hände ingenting igår. När jag kom hem så försökte jag blogga men internet cpade.. Imorse fick jag gå upp halv nio och då var jag helt död! Åkte till jobbet och har jobbat ända tills klockan halv fyra, sen när jag kom hem så lekte jag lite med Liam och Oliver som hälsar på hemma hos mig, dom är så söta och underbara, båda är tre år. =) Idag händer ingenting, mer än att jag ska in till stan snart och träffa de jag träffade igår. Men det blir inte lika sent ikväll eftersom jag börjar jobba klockan åtta imon (!!!).

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback