25 juli

Hej, är är miss dålig-på-att-uppdatera.

Jag har inte vart hemma, där har ni anledningen!

19 juli;
Jag åkte till Sabinah, vi gjorde oss iordning och sedan så gick på allsång i gränna. Fett kul, men blev dyngsur.. Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer, men jag sov över hos henne iallafall!
20 juli; Åkte hem från Sabinah och gjorde mig iordning snabbt som fan och sedan åkte jag till a6 med Sofie älskling! Och vi shoppade massa och jag köpte ett par jeans och två t-shirtar på BikBok. Har ingen kamera, därför inga bilder... Sen åkte jag och Sofie hem till min Daniel, så åkte vi moppe till Axamo och Ortmann och Daniel badade, haha. Sen åkte vi hem till Daniel igen och köpte pizza, sen åkte jag och Sofie till juneporten och hälsade på hennes kompis Bella, sen åkte vi hem till Sofie och satt på hennes "balkong" och pratade jäääättelänge, sen gick vi och la oss. =)
21 juli; Gå upp tidigt.. ta bussen hem och sedan åka till jobbet, kom försent. Men fick jobba till 4 istället för till halv 4 så det var inte så farligt.. Sen åkte jag till huskvarna och träffade massa folk, hände inte så mycket där så jag, Sabinah, Jimmy och Berra bestämde oss för att åka hem till mig, och det gjorde vi, jag och Sabinah på moppe och de andra tog bussen. Sen kollade vi på film och var allmänt störda, sen skulle alla försöka sova men det gick inte så bra, Johnny hade kommit hem till mig också, men han och Berra blev utslängda för dom inte var tysta, :P så då somnade ÄNTLIGEN jag, Sabinah och Jimmy.
22 juli;
Vi vaknade tidigt och Sabinah och Jimmy åkte hem. Jag gick och la mig igen till elva och sedan åkte jag till jobbet, efter jobbet så gjorde jag mig iordning och sedan tog jag moppen ända till vaggeryd för att hälsa på Daniel hos hans pappa. Var där hela kvällen osv..
23 juli; Var med Daniel hela dagen hemma hos hans pappa i vaggeryd. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, men tiden gick söööligt iallafall :P
24 juli; jag och Daniel slöade hela dagen.. sen på kvällen så åkte vi hem till hans mamma i stan och så kollade vi på titanic och hade det mysigt. Sen blev det försent för att åka hem så då fick jag sova över hos honom där med. =) du är underbar älskling (L)
25 juli, idag; Fick gå upp halv åtta och åka ifrån Daniel, till jobbet. Så idag har jag bara jobbat och sedan suttit vid denna plåtburken. Vet inte vad som händer sen, ska till stallet och rida min ponny som vilat hur länge som helst, sen får man väl sitta inne eller något, det är sånt man märker. =)

där har ni en tråkig update om vart jag har varit de senaste dagarna! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback