2 juli, update från slovenien igen!

Tjenare!


Igårkväll åkte vi till campingplatsen och packade upp alla våra saker, jag fick ett eget rum och jag älskar det! Somnade runt tre tiden eftersom jag inte alls var trött. Iallafall så blev jag väckt vid halv tio på morgonen och åt frukost. Packade ner badkläderna och satte mig i bilen. Vi åkte till en stad som heter Bled. ASFINT. Det var en jätte fin sjö med en ö i mitten. På ön låg det en kyrka och det var såå grymt fint alltså! Vattnet var verkligen turkosfärgat och det var svalt att bada där. Sen gick alla vi runt sjön och det var ca sex km. På vägen stannade jag och Cornelia och handlade böcker och pennor i en bokhandel, vi hade jätte mysigt där! Sen pratade vi om allt och ingenting och det var jätte trevligt. Senare åkte vi hem till Wennerbergs och nu ska alla gå iväg och köpa mat till alla, själv har jag bara beställt en happy meal från donken.. hehe. Idag har det vart lite sämre väder, regnat lite med, fast det var när vi satt i bilen så vi slapp bli blöta. Annars har det vart runt 25-27grader, och det är dåligt enligt dom här nere. ;)


RIKTIGT FINT!! Såhär ser det ut i staden Bled i slovenien. (bilder från google)





Kommentarer
Postat av: ottilia

Gud vad fint du har det där nere! :) <3

2009-07-03 @ 13:47:00
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback