17 juli

JAG BER OM URSÄKT för dålig uppdatering!

Igår så åkte jag till kaxholmen och träffade några, fick en mobil också som inte funkar, great. Kollade på film osv med J och sedan åkte jag hem vid halv ett eller något. Sen gick jag och la mig, efter att jag ätit lite choklad osv. Sen blev jag väckt vid nio men orkade inte gå upp så det blev att ligga kvar i sängen fram till kvart i tio. Då klädde jag på mig, åt frukost och åkte till stallet. Red en liten uteritt med min söta ponny och han var grymt pigg och duktig! Sen åkte jag hem och bytte om. Åkte till jobbet vid halv ett och satt där och lamade. Fanns verkligen ingenting att göra eftersom det inte kom så mycket folk heller. Sen när jag var klar där vid halv fyra så åkte jag hem. Träffade Erik och Tomas. Åkte till vätterleden och Tomas betalade bensin åt mig :P. Sen åkte vi runt lite och sedan bytte jag om igen och så åkte vi till stallet. Red Eliot igen på ridbanan denna gången och det gick superbra, ända tills han skulle bråka i galoppen men han lugnade sig sen iallafall. Tog några skutt också på ett hinder, inte så högt. Ungefär 70cm. Sen blev det att bada ponny eftersom han var dränkt i svett, mysigt! När han var utsläppt i hagen så åkte jag hem och så åt familjen grillat och sen satte jag mig här vid datorn.

Hör snart, för jag ska ta moppen igen till stallet och kolla så att Eliot inte fått av sig sitt täcke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback