11 juli

Hejsan.
Imorse var jag helt död, klockan ringde på åtta och jag bara låg kvar i sängen till tjugo över.. orkade verkligen inte gå upp! Sen fick jag ta mitt feta ärsle och gå upp iallafall. Så då väckte jag Magnus och så fick han fylla på med bensin i min moppe.. tack! Så åkte jag till jobbet i ösregn och väl framme så fick jag jobba från 9 till 15.30. Mycket att göra, not. Idag var det bara slappt och jag snackade med Pernilla som jobbade samtidigt som jag idag, trevligt trevligt. =) Tog moppen tillbaka och nu sitter jag och Sita här och tråkar.. vet inte riktigt vad som händer sen, men jag måste iallafall till stallet. Ska iallafall vara hemma ikväll för jag ska jobba imon igen, (WOHO) NOT. Aja, pengar får man i vilket fall.

Igår ägnade jag en timme åt att kolla igenom och rensa nästan alla mina bilder på datorn. Mycket minnen man egentligen har i bilder, i love pictures!

Minnen.











Kommentarer
Postat av: michaela

aaaaaaaaoooooooow sweet heart. :)

2009-07-11 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback