25 jan.

idag fick jag & sabinah vakna halv nio, skynda oss & fixa.
fick skjuts till stallet & gjorde iordning snyggponny. klippte hans pannlugg med :)
sen var det tävlingsdags.
han va jättelugn, ijämfört med andra ggr.
i LD cr så blev vi uteslutna, dumponny.
i andra LD;n så kom vi till fjärde hindret, & han hoppa megafint på första hindret :)
jag är ganska nöjd iaf. det var ju första riktiga tävlingen för han så.
tack sabinah & din syster sandra, hon är en asbra tränare ;)
& tack eliot för att du är bäst :D
ska väl kolla film & slappa hela kvällen :)
måste bara påpeka att jag älskar min telefonsvarare på mobilen. haha.
smsa/ring gärna. puss


eliiiioooot. <3

jag längtar till sommaren,

ingen skola, inga läxor, inga prov, mer fritid.
ledigheten, sol&bad.

inget mörker.
SOOOMMAAAR KOOOM !

"jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.

din personlighet, ditt underbara leende.
du är så underbar, snälla ge mig en chans.
vill bara va med dig, & ingen annanstans."

Kommentarer
Postat av: sabinah

jag älskar dig therese. det vet du.

t&s.

2009-01-25 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback