23 jan.

hallöö :)
idag gick man upp 6 igen ._. & fick skjuts av magnus igen.
andra dagen i 8h :) haha. typ fyra tillsägelser på första lektionen, ? för sånt som ribbas lärare ALDRIG hade lagt märke till :)
sen hade vi vikarie på svenskan & han märkte nt att man gick ut :)
& jag åt lunch, gjorde jag igår med faktist. duktigt. (y)
gjorde klart mattediagnosen & läraren ba; ja ser att du har kapacitet för höga betyg,
hhaha, hon har haft mig två lektioner ? xD men aja. :DD
sen va thess duktig & va med på idrotten.
lala, jag gjorde bort mig totalt med min bell med, shiit. klumpthess (y)
tjalalala, tina gör min dag :)) <3
sen åkte jag hem & då va sabinah vid busshållplatsen,
vi gick hem till mig & sen till stallet,
massa sorgligt, RIP River :( <33
sabinah följde med upp till ridskolan, & träna mig. eliot va massa bus & pigg, & jooobbiig ! men duktig på slutet :)
sen åkte sabinah till gränna & jag sitter här & lamar mig typ, älskar sabinah. <3
ska snart äta kebab :) puss på't.
trudelutt / thess

tjalala, du är söt (a)

Kommentarer
Postat av: Christina ;)

jag sa ju att du ska passa dig för hasse, han ser precis ALLT var man än sitter i klassrummet :o

hahahah din bell var FINASTE! :D

alla älskar min älskling, <3

2009-01-25 @ 13:31:49
URL: http://tiinageorge.devote.se
Postat av: Ottilia

Jag kan tänka mig att det var Hasse som såg, ;D

btw, fin blogg du har & jag hoppas jag kommer lära känna dig bättre. ;)) <3

2009-01-25 @ 16:55:27
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback