22 jan.

heii folket.
idag gick man upp kl 6. fick skjuts av magnus till huskvarna. första dagen på AD idag då. 8h :) <3
rätt okej dag, typ slappa lektioner, nt så stor skillnad från ribba. syslöjd <////////////3, haha jag gjorde bort mig & läraren va lite SPECIELL. men jaja, haha. tina är bääst ! & mikka är asbra :DD <3 missa bussen för jag skulle hämta mitt skolkort, ;d
så jag & sita satt i typ 40 min vid busshållplatsen & snacka :) du är braa. <33 ska typ inte göra ngt idag, ska till stallet sen & fixa lite. puss på alla ! / thess

kan inte.
jag kan inte

Kommentarer
Postat av: hannah :))

du kommer ju att ta 121 till skolan ?! :oo

jag tar med den ibland (a)

duvet där vid norrängen ? , precis vid kiosken där ? :o

där bor jag :DDD

pussssötnooos ! <33

2009-01-25 @ 15:46:04
URL: http://hannahaldenholt.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback