tröött.

jag & jonathan tråkade vid tvn en liten stund, sen kom hans kompis robin. vi gick ner till macken & köpte godis, sen har jag suttit vid datorn. hjälpt sabinah med hennes blogg, kolla in den här. & jag har även lärt mig ett program som heter Picasa. så nu kan jag redigera bilder! :D härligt, för denna datorn har inte haft photoshop eller något liknande innan.. nu är jag astrött & funderar på att lägga mig, har iallafall sovmorgon imorgon, börjar halv ett. då ska jag göra NO-prov. & jag har såklart glömt att plugga, så jag får plugga innan jag sticker till skolans imorgon.
nej nu har jag ont i huvudet & känner mig jätte trött, så nu ska jag faktist hoppa i säng.. hadet bäst allihopa! puuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback