(L)

korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig.
för allting som du är & du tog mig på fötter igen.
tre ord & jag faller direkt,
du & jag, det bästa som har hänt.
se mig i ögonen, de jag förstår nu.
jag vet att vi båda vi behåller i en evighet.
förlåt mig, om jag tvekar ibland,
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
& känner du dig ensam, är du aldrig till besvär,
för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
en bra vän som fanns där ifrån början.
du förlät mina fel & tog bort den onda slöjan,
för när alla andra svek, var det du som stog kvar,
berättade för mig hur värdefull jag var.
du är stjärnan som föll,
ifrån himlen ner till jorden.
utan dig vore jag bara en av miljoner.

Kommentarer
Postat av: sabinah

vem menar du ? :o

jag älskar dig. <3

2009-02-09 @ 22:39:47
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback