helt slut efter en lång dag.


i skolan började det med spanska för mig, & Mikaela pratade i telefon genom hela lektionen. när läraren kom så fick hon låssas  att hon prata med mig, haha. sen hade vi matte & jag fick ligga i, är typ 30 uppgifter efter.. sen hade vi NO, & jag slapp göra provet! :D jag ska göra en uppgift hemma istället. annars var den lektionen lam, alla satt & pratade eller gjorde något helt annat. haha, men det var kul när Jakob sa "killens & tjejens reaktion" & Magnus blev helt högröd, & så sa han "jag är inte ett dugg generad" & jag sa "men du är ju högröd i ansiktet? :P" alla började typ asflabba. fick iallafall sluta lite tidigare, så vi slutade klockan tre. skönt för då slapp Jossan vänta på mig.

efteråt gick jag & mötte Jossan, vi gick & köpte godis sen åkte vi bil hem till henne. vi åt mat & kollade på filmen Tenacious D. sen fick Jossan idén att åka till a6, så det gjorde vi! haha, & på bussen var den en tjej, hennes busskort fungerade inte så jossan betalade åt henne, hon är snääll. ;) vi luffade runt lite & kollade i massa affärer & jag köpte en skjorta & ett bälte. sen åkte vi tillbaka till stan & jag hoppade på min buss hem, & så satte jag mig vid datorn. nu ska jag strax lägga mig för jag är helt slut, denna dagen tog kål på mig..

skjorta från lindex 249:-
skärp från HM 60:-

Kommentarer
Postat av: Anna

ttack :)

2009-02-24 @ 22:59:54
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Jossan FFS!!<3

du som skulel vila :o förlåt för den jobbiga dagen (a) men kul vare, tack för allt <33 älskar dig gumms ^^<3 va ngn dag snart?

2009-02-28 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback