4 feb.

heii (:
igår var det skola, somvanligt.
oförberett biologiprov, men fjäskbarn som man är,
så får jag göra det på måndag efter lovet (a)
efter skolan stack jag till stallet, red med ellinor på fältet,
lite dressyr & hoppning. PONNYPIGG!! men han var duktig :) hoppar typ allt,
tack sabinah&hennes syster än engång.
sen stressa hem & byta om, tog bussen till gränna & träffa kerstin.
vi hade massa mys. va ute & gick, prata massa.
sen köpte vi massagodis&chips. så gick vi till internatet där hon bor, & kolla på film.
sen så orka jag nt ta sista bussen hem, så jag sov i hennes soffa här :D
idag då, kerstin gick till skolan för en kvart sen, så jag sitter ensam på hennes internatrum,
äter godis & chips som blev över sen igår :D
ska ta niobussen hem, ska duscha & sen ska jag åka tbx till gränna,
hälsa på ribba lite, sen ska jag va med sabinah !
puss på er, / thess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback