2 feb.

min dag idag har vart upp&ner,
jaja, jossan & sabinah rädda dagen iaf.
& deg som trösta när jag bröt ihop typ.
tack älskade.
sen kom man hem,
slappa vid datorn som vanligt,
höhö datanörd. ne men,
sen stack jag till stallet & red piggponny,
han var pigg, men jätte sammarbetsvillig !
körde lite dressyr på fältet,
& på slutet tog jag några hopp över hindret som ngn hade byggt där.
jäääätteduktigt ! :DD
btw, jag lyssna på musik när jag red, med hörlurar alltså :D
askul att lyssna på technodunk i galopp. HAHA. asgött !
sen fick man skriva en engelskauppsats & plugga spanskaglosor.
mindre kul, men jaja.
/ har'e gött, från en myk förvirrad thess.

sen vill jag säga att.
sabinahfransson, jagälskardig.
du betyder sjukt cpt myk,
utan dig inget mig,
du är min ängel.
<3

Kommentarer
Postat av: sabinah

utan dig ingen mig.

jag älskar dig (L)

2009-02-05 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback