18 feb.

åh idag blev man väckt vid halv elva, somnade sent igår, var tvungen att ta medicin mitt i natten. så kan det va.
idag blir det slapp precis som vanligt. börjar verkligen tröttna på detta,
vill ut & göra ngt snart!
menmen, längtar iaf till lördag. konfa är mindre kul, men att få träffa miccis & kerstin kmr få mig att bli superduperglad !
nej, nu var det dags att ta medicinen igen & så ska jag lägga mig i sängen lite.

förresten så har jag blivit medlem på www.adoperator.com
så nu kmr det finnas en sån reklamruta efter varje inlägg.
bli medlem & sälj annonser & tjäna lite pengar!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har länge försökt att ha reklam på min blogg, antar att jag är för dum för att fatta. Men adoperator, är det lätt eller?

2009-02-18 @ 16:04:48
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ah vad bra, tack så jättemycket :) Hoppas att det gör min klokare :P

2009-02-18 @ 16:35:04
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback