13 feb.

nu kom jag precis hem från sjukhuset.
åkte in onsdag kl 18.00 ungefär. hjärtmuskelinflammation.
åh gud, sprutor dit & hit, prover hittan & dittan. jag hatar sjukhus.
jaja, där fick man ligga helt stilla & bli ompysslad i två dagar & nätter.
febern försvann igår morse. men sängliggande ska jag va ända till vecka 9.
om jag orkar så får jag gå till skolan på halvtid, från morgon till lunch då.
annars blir det ingen ridning elr ngn som helst träning elr ngt som kan vara ansträngade för min del i två månader. jag hade tur i oturen som vanligt typ.
bäst att sköta detta nu, så det läker & nt fastnar resten av livet. elr värre.. det var lite från mig.
pusshejs

Kommentarer
Postat av: sabinah

älsklingsbäbisbus.

du vet att jag tänker på dig SÅHÄR mycket.

& du vet att jag älskar dig ÄNNNUUUUU MASSA MER mycket. för du är så jävla obeskrivlig & du är det finaste jag har. finaste finaste therese.

jag älskar dig. t&s. bästavänner (L)

2009-02-14 @ 23:26:54
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback