tråkig update

Bilddagboken suger, msn suger, facebook suger, att plugga suger. Allting suger. =)

Nej inte riktigt så är det. Men jag är helt stel i facet just nu pga ansiktsmask så jag kan inte le eller prata. Känns rätt meningslöst då.. Eftersom att jag är så pratglad! Inte för att jag har någon att prata med just nu.. mer än mig själv då alltså. Men så sjuk är jag inte att jag pratar med mig själv. Nog med att jag är dum annars, men inte så dum! =) Funderar på att gå ner och hälla upp ett glas fil.. min nya diet btw! Bara dricka filmjölk/yoghurt varje dag istället för att äta! Duktigt va? ;)

Sen ber jag om ursäkt till folk jag har sårat. men ingen är perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback