svaren på frågestunden!

- Tjänar du pengar på din blogg?
Svar; ja det gör jag, dock inte mycket. men det räcker till två/tre ciggpack eller liknande ;)

- Hur många läsare har du?
Svar; haha! Det är grymt olika, när jag uppdaterar ofta så är det allt ifrån 50-250/dag.

- Hur länge har du rökt/druckit?
Svar; Rökt har jag gjort i ett år ungefär. Druckit har jag gjort i.. vad blir det, ett år och tre månader? Med ett stort uppehåll emellan.

- Hur kommer det sig att du började?
Svar; alltså det var en svår fråga.. rökningen började långt innan när jag bodde hos pappa och jag tog lite smygbloss från han och sen har jag växt upp med det så det blev en vana.. dock började jag inte röka pernament förens jag blev tsm med Jimmy som är skorstenen själv november 2008! Dricka började jag göra när jag var liten också.. men blev inte full förens första gången september 2008. Varför jag fortsatte vet jag inte.

- Går du på någon sport?
Svar; Nej det gör jag inte.

- Vad läser du för tidningar?
Svar; inga för tillfället.

- Vad läser du för bloggar?
Svar; Kissie, Paow, Dessie, Gaybloggen och sen alla mina vänners.

- Gillar du mode?
Svar; dum fråga! Jag ÄLSKAR allt som har med kläder och mode att göra!

- Varför sålde du din häst?
Svar; angår inte er.. olika anledningar helt enkelt!

- Vad heter din pojkvän?
Svar; Dennis ;)

- Hur lång är du? Ibland ser du askort ut och ibland aslång
Svar; HAHA! jag är exakt 163.4cm lång (kort)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback