svar på tal!



Anonym
om 10 december:
Bilden är från hösten 08 och du har din gamla fula urtvättade London-tröja då också, du har den alltid :O den är så jävla ful :O inet illa menat men köp nåt nytt :O

svar;

Eftersom det lustiga i att du valde att inte skriva ditt namn var ju lite roligt, eftersom att jag har din IP address sparad på min blogg eftersom att du kommenterat innan.
Kan ju säga såhär att jag ÄR INTE LIKA RIK SOM DIG. Köper kläder för mitt barnbidrag som är på 600-700 i månaden. Tror du att jag har råd att köpa hundra nya tröjor hela tiden? Den röda tröjan FICK jag av Magnus när han var i london och den är bara ett år gammal. Sen bryr jag mig inte om du tycker den är ful eller inte. Gillar du inte min klädstil så och? Jag bryr mig inte.

Kommentarer
Postat av: *

hahahahahahahaha så jävla rätt :D

2009-12-10 @ 22:42:32
Postat av: tiina

är det hon jag tror att det är? ;)

2009-12-11 @ 17:47:52
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback