sorry!

FÖRLÅT för extreemt dålig uppdatering de senaste dagarna.. Men jag har inte haft någon dator att blogga ifrån.. har inte tatt med mig min bärbara och har inte haft någon annan att blogga ifrån. Men ni slutar väl inte läsa för det..? Eller? =(

Iallafall! Imorse vaknade jag alldeles för sent, klädde på mig och gjorde mig klar på elva minuter! Det ni! Det är inte alla som skulle klara det! ;) Men är man moi så klarar man allt! Tog bussen till skolan och segade igenom matte, engelska, spanska, lunch, SO och livskunskap. Inget speciellt hände i skolan förutom att jag blev så j*vla förbannad på Kim som lovade att fixa en sak åt mig och sita men så bara stack han och gjorde så att vi kom försent till våran lektion, åh! J*vla raggarslusk, haha! Efter skolan så gick jag hem till Sita och så kollade vi på vänner och åt en massa popcorn och drack te, som vanligt! Vi är mysiga, hihi. Sen följde hon mig till bussen söt som hon är och så åkte jag hem till ölmstad!

såhär såg jag ut idag! Jävla troll eller något, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback