snackar på skype

Har verkligen tråkigt just nu, sitter och halvsover medans jag snackar på skype. Men folk är så tråkiga så jag funderar seriöst på att stänga av datorn och sova. Ska upp kl halv sju imorgon också.. Och jag är så förbannat sur just nu med eftersom att jag inte har några cigg! PFFT. Min mobil håller på att dö och jag hittar inte mobilladdaren. och juste glömde skriva innan att jag är nyduschad också! Snackade på skype med Dennis medans jag hoppade in i duschen, fast han satt ändå och kollade på film så han märkte inte ens att jag var borta i 5min.

Detta blir iallafall sista inlägget för ikväll, hoppas ni sover gott inatt! Kyss <3



han är min kompis <3

Kommentarer
Postat av: evelina <3

har du skype o nte sagt nått till mej ? :D

hah jag har ju oxå dt! <3

2009-12-03 @ 00:07:01
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback