så jävla sur..

Sitter på engelska lektion just nu. Kom såklart en kvart försent till matten och hade inte med mig min mattebok så jag satt och tjurade i 40min. Nu har jag engelska i datasalen och såklart så passar man på att blogga, dah.. Men jag har fått en uppgift som jag måste göra men jag orkar verkligen inte, eftersom att jag är så jävla sur på allt och alla och detta vi ska göra är helt jävla onödigt. Har lunch efter detta, då måste jag få tag på cigg, håller på att gå under! därför jag är så sur kanske..?

Hörs senare igen bitches!



Jag i sjuan! har inga bilder på skolans datorer typ.

Kommentarer
Postat av: robin^^

så kan det gå ^^ hahahah =)

2009-12-14 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback