nattblogg..

vet inte vad jag ska göra
vet inte vad jag ska säga
vet inte hur jag ska agera.
detta är som ett fucking spel,
detta är som en lek.

jag blundar för känslorna jag har.
jag kommer aldrig glömma.
aldrig sluta sakna,
aldrig sluta älska,
dig.

jag har det egentligen bra nu.

men jag saknar dig ändå.
men jag älskar dig ändå...

ibland vill jag bara stänga ute allt,
gråta över beslutet jag tog.
jag vet att det inte hjälper.
jag vet inte vad jag håller på med.

vill leva ensam.
eller med dig.
men det kommer jag aldrig få.

jag ljuger för mig själv.
jag vet vad jag vill.
men jag gör tvärtemot.

men jag har det bra nu,
så jag får helt enkelt,
fortsätta spela lycklig.

Kommentarer
Postat av: D.

du har pojkvän ?

gör slut med honom om du nu har känslor för någon annan fortfarande.

2009-12-08 @ 14:18:21
URL: http://vvvvvv
Postat av: tiina

thess, this is so not good..

2009-12-08 @ 18:57:23
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback