jag mår inte bra

Seriöst, denna dagen har vart psykiskt jobbig.

Först så vaknade jag helt slutkörd. Sen hade jag en tråkig skoldag, jag tjaffsar med en kompis. Jag fick IG i musik i betyg. Jag har ångest över att jag alltid är så jävla trött och att jag inte kan sova. Jag har ångest över skolan, trodde jag skulle få minst G i allt, men det kommer jag inte. Jag har ett spanska omprov imorgon - som jag inte har pluggat på. För att jag har tappat bort min spanskamapp så jag KAN INTE plugga. Sen har jag spanskaglosor och muntlig läxa till imorgon, som jag inte heller kan plugga till. Sen har jag en engelskauppsats jag inte är klar med som måste vara inlämnad SENAST fredag! En bok jag ska läsa ut och en bokression jag ska skriva om den som ska vara inlämnad SENAST fredag. En biologiuppsats jag måste ha klar till imorgon! Jag ska ha engelska och mattediagnos imorgon som jag känner att jag kommer faila skitstort på. HATAR SKOLAN NU SERIÖST, HAR ALDRIG VART DEPRIMERAD PGA MIN SKOLGÅNG, MEN DET ÄR JAG NU. Hatar att jag antagligen inte kommer komma in på det jag vill, hatar att jag kommer få IG, hatar att jag antagligen kommer gå IV eller gå om ett år. Känner att jag inte ORKAR skolan. Vill bara skita i skolan och börja skolka och ALDRIG mer sätta mig i en lektionssal igen! Och sen är det det där med kärlek också, ÅT HELVETE MED DET OCKSÅ.

FÖRLÅT, men jag har ångest över hundra saker just nu, jag kan inte få in något i huvudet för tillfället. Vill bara köpa en spritflaska och supa bort alla problemen, men då får jag mer problem pga det istället!

Seriöst, jag vet inte vad jag ska ta mig till..?

(där har ni ANLEDNINGEN till varför jag inte är mig själv just nu!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback