i datasalen nu. :)

Hej igen!

Missade inte bussen imorse iallafall! Och ni måste seriöst börja påminna mig om att inte duscha på morgonen utan att torka mitt hår. För när jag väntade på bussen innan så blev mitt hår till istappar, skojar inte! haha! Det bara droppade om det när jag kom in i värmen! Iallafall, jag klarade mig utan att det gick av iallafall. Tur det! Hade fan tatt livet av mig om mitt hår hade gått av! =(

Iallafall! Jag kom till skolan alldeles nyss och så gick jag förbi datasalen när jag skulle till skåpet och då såg jag en styck Sita som gjorde en jätte "sexig" min. Så jag gick bara till mitt skåp och hämtade min engelskamapp och sen gick jag tillbaka till datasalen där min klass hade engelska. Så medans alla andra jobbar med en engelskauppgift så bloggar jag. Det är så det ska vara såklart! ;)

Men nu måste jag sluta och börja arbeta innan min lärare hämtar linjalen och börjar göra lite nasty stuff.. hörs snart igen! xoxo /thessiie ;)



Miss that.. Detta är då jag som rider på Pontus!
Det var någon gång tidigt på våren 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback