hemma i ölmstad nu!

hemma igen! äntligen!

Jag och Dennis åkte till hans morsa och kollade på saw 1 eftersom att jag inte har sett den förut, jag vet jag är lite efter! När filmen var slut så var det dags för mig att åka hem, så han skjutsade mig till tåget. När jag var i jönköping och väntade på min buss så var jag så fruktansvärt hungrig så jag köpte två snickers för min sista tjugolapp.. snyft. Känner mig fet. När bussen kom så åkte jag hem, höll på att somna på bussen. Seriöst jag måste börja få ordning på mitt liv! Måste börja sova mera.. även fast jag tycker att sömn är överskattat så märker jag att jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag. Jag orkar inte det mer. Måste börja sova minst åtta timmar varje natt. Det kommer bli en fruktansvärd skillnad eftersom att jag igenomsnitt sover 4-5 timmar per natt.. Iallafall! Ska bara plugga lite biologi så jag kan lämna in det imorgon! Sen ska jag sova.. ZzZZzzz..

Hörs snart igen! puss.


Kommentarer
Postat av: tiina

du stalkar mig :o

2009-12-09 @ 21:36:03
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback