hemma hos salim!

Sådär! Slutade skolan för en och en halvtimme sen, så jävla skönt att slippa skiten! Satt och läste en skittråkig bok i en hel timme, så tråkigt. Sen gick jag och Sita hem till salim och då hade min mobil dött så jag var tvungen att kasta småsten på hans fönster så han kunde komma och öppna portdörren. Nu sitter vi med godis och juice och kollar på tv. Vet inte om vi ska vara kvar här tills min buss kommer eller om vi ska gå hem till sita en stund eller dra ner till esplanaden eller något. Men det är sånt man märker! Men just förtillfället är det bara skönt att sitta i ett varmt rum, i en skön soffa och bara chilla..!

Hörs snart igen! =)

Min underbara vän! <3


Kommentarer
Postat av: Bungum

Han går i min skola och spelar fotboll med mig lolz

2009-12-10 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback