helt utmattad!

shululu bloggen!

Nu är jag hemma i ölmstad igen! Jag och sita slappade bara fram tills jag blev hämtad vid halv nio. Måste vara hemma i tid pga socialen! Så jävla surt, jag menar på en fredag så ska man vara hemma kl 21? Det är skillnad om man VILL vara hemma på en fredag, men det vill inte jag. Inte om man har annat för sig, som att vara med folk och ha kul. Det finns ingenting att göra hemma, mer än att stänga sig inne på sitt rum. Lägga sig i sängen med mjukiskläder och ha datorn i knät..


Kommentarer
Postat av: Jannikeeeeeeeeeeeeee

Sv; Erkänn att de har röstat lite lustigt! x)^^

2009-12-11 @ 22:31:30
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/
Postat av: victor^^

söt :D

2009-12-12 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback