godnatt

Är trött och jag känner mig inte glad eller någonting.. så nu ska jag stänga av datorn och vända mig om och sova. Ska ta en godnattcigg först bara! Imorgon börjar jag skolan kl 8.20 så jag måste gå upp kl kvart över sex. Så ni kan ju ana att jag vill sova just nu! Imorgon ska ni få bra med updatering, i promise!


Har ni tänkt på att jag har slutat platta håret..? Har lovat mig själv att inte göra det nu på vinterhalvåret förutom på fest/speciella tillfällen! Sparar ju ut så jag ska få jättelångt hår och då använder jag inte saker som sliter onödigt på håret. Varken hårfönen eller plattången!

Sov gött, vakna blött. Hörs imorgon bitches! xoxo /thessiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback