förlåt!

Jag ber om ursäkt för så dålig uppdatering, förlåt! Det ska bli mycket bättre, jag lovar.. även fast jag har sagt det jätte många gånger förut så menar jag det nu. Hoppas verkligen på att jag kommer få min lilla "blogg-dator" i julklapp, annars köper jag en själv snart!

Iallafall! Min dag har vart hyffsat bra. Kom till skolan vid tio när vi började med svenska då vi bara gjorde en massa korsord. Jag och sita är ju då bäst på det så vi var klara med alla fem när vi slutade! sen hade jag eget arbete, lunch och eget arbete igen då jag berättade en jätte rolig sexhistoria om Sita och våran lärare ;) Ta det lugnt, den var bara påhittad! Efter det så stack jag och Sita hem till min pappa och så chillade vi där! Kom fram dit ungefär runt två tiden..? Då kollade på en jättebra vampyr film som hette "underworld". Sen kom två av pappas kompisar som är lika galna som mig. Dom björd på en jättegod middag. Sen gick jag och sita in på mitt rum och gör det vi alltid gör. Dricker julmust, lyssnar på musik och röker! Lovely! ;) Vid kvart i åtta gick jag och sita till bussen och då var det ett par utlänningar som sa åt oss vad vi skulle göra och inte göra! Sen kom en av dom fram och sa förlåt, haha.. tror han gillade oss blondiner! Vem gör inte liksom? ;) Men sen åkte vi därifrån för att jag är ju tvungen att vara hemma i ölmstad vid 21.

detta var då jag, typ i våras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback