är med sita!

Hej igen!

Nu är jag hemma i ölmstad igen! Skolan gick jag långsamt igenom som vanligt.. Var otroligt generös idag! Räddade folks liv! ;) eller snarare sagt dödade några minuter av deras liv.. men iallafall! =D När jag skrev sist hade jag musik fick reda på resultatet på mitt prov, IG. När det lektionen tog slut så hade jag spanska, fick reda på mitt provresultat där med, IG. Känner att jag inte orkar med skolan längre alltså.. allt går bara skit iallafall! Så jävla skönt att det snart är lov! Sen hade vi lunch, idrott och sist kemi! Efter skolan så tog jag och Sita bussen hem till ölmstad och nu sitter vi i köket och äter mackor medans jag bloggar, hihi.

min brud <3

Kommentarer
Postat av: johanna

jo vet :/ men har inte så myckt att skriva och orkar typ inte :P

2009-12-08 @ 17:21:42
URL: http://bikinirand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback