ang gårdagen!

Som ni förstår så var det en rätt vild kväll igår! Vi hann väldigt mycket på 7 timmar. ;)

Detta hann jag med igår!

- Vara vakthund och vakta kalles och Guffas väska.
- Presentera mig för en massa folk jag inte kände!
- Bråka med min kille.
- Ta hand om mitt ex
- Blev lurad och köpte en vinflaska för 100kr! När den egentligen kostade 40kr.
- Tappa bort allt folk och springa runt och leta efter festen!
- Sitta och vänta i 45min för att vi inte blev insläppta på "festen"!
- Sno en vinöppnare på "festen"!
- Putta på min klasskompis som var full! ;)
- Vittna ett bråk.
- Gå ÖVER en bil och blev sedd av ägaren! Så vi sprang för livet.
- Sitta på en busshållplats och prata om allt och ingenting i en kvart då jag blev filmad! (ni ska få se den)
- Gå in i rosengaraget fasten det var låst!
- E**** i en kontainer!
- Bli hämtad av Pernilla och åka hem! ;)

Fattar ni nu att det var en vild kväll? Men grymt roligt! =D synd bara att det inte var så varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback