8 december

Godmorgon bloggen!

Hur är det med er denna underbara morgon? Med mig är det finfint förutom att jag är fruktansvärt trött och hungrig. Somnade försent igår som vanligt och vaknade lite försent också.. så jag hann inte duscha eller något. Hann bara sminka mig lite snabbt, klä på mig och springa till bussen. Kom iallafall i tid till min musiklektion! Har missat denna lektionen fyra veckor i rad nu så det var ju ett cred till mig! Har ingenting att göra dock eftersom att alla ska redovisa sina arbeten och jag har inget. Så jag sitter med Bebbe i en annan sal och bloggar medans han övar på sitt elgitarrsolo. Efter denna lektionen har jag spanska och det suger.. Idag händer absolut ingenting förutom att min lillebror har luciafirande så jag ska hem till ölmstad direkt efter skolan så jag kommer antagligen updatera ungefär runt fyra tiden! Om inte innan, så sucka inte! ;) Vet ju att det är roligt att läsa min blogg.. hehe.

Men nu ska Bebbe ha datorn för att öva på sitt solo, så vi hörs helt enkelt snart igen! Puss på er och ha en underbar tisdag.


Kommentarer
Postat av: evelina <3

jag saknar min thessplutt :(<3

2009-12-08 @ 16:56:48
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej. =)



Äh, jag är inte heller så bra på att kommentera. Det blir så ibland.

2009-12-08 @ 17:06:35
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback