6 december

HEEEEEEEEJ! saknat mig nu i helgen nu när jag inte updaterat? Klart ni har!

Iallafall! I fredags så updaterade jag ju hemma hos sita innan vi skulle dra till tåget! Sen när vi väl var i mullsjö så bestämde vi för att inte åka till forserum! Så det blev inget party! Men jag, Dennis, Sita och Dennis "överraskning" Robin gick ner till öppna (ungdomsgård) och var där hela kvällen fram tills vårt tåg hem gick! Jag hade ju såklart lämnat min stora bag hemma hos sita så jag åkte till farsan utan några saker alls.. Satt och pratade med pappa lite sen när jag kom hem, sen somnade jag i mitt älskade barndomsrum!

Igår vaknade jag upp vid kvart i ett och åt frukost med pappa, sen drog jag och mötte upp Dennis och Robin och så åkte vi hem till Sita och så duschade jag och gjorde mig iordning! Det var då jag updaterade lite snabbt. Men jag skrev att vi skulle gå på bio men det blev att vi fyra åkte hem till min farsa istället och satt inne på mitt rum och kollade på film/myste/rökte osv! =D

Idag vaknade vi och chillade fram tills Dennis och Robin åkte hem med bussen. Då möblerade Sita och jag om mitt rum och storstädade! =) sen kom socialen och tjöta lite, skjutsade hem Sita och mig hem till ölmstad.

Tråkig info men nu vet ni vad jag har gjort de senaste dagarna! Och anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag inte har något internet hos pappa.

Bebis och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback