18 december

Hej igen!

Förlåt för mitt hastiga "hejdå" igår. Men jag mådde verkligen inte bra och orkade inte blogga.. Jag mår fortfarande inte bra, tänker inte låtsas göra det heller. Men kan ju inte bara ge upp bloggen bara sådär, eller hur? ;)

Iallafall! Igår kom jag ju hem och mådde så jävla dåligt som det gick. Sen blev det mycket bättre, när jag hade snackat med lite folk. =) Sen somnade jag, vid ungefär halv två.

Imorse gick jag upp vid 7.45 och bara klädde på mig. Gick till bussen med min stora bag som jag ska ta med mig till min pappa idag. Ska ju vara hemma i helgen. =) Och så åkte jag hem till Sita eftersom att vi hade sovmorgon. Så lämnade jag väskan hemma hos henne och så gick vi till skolan och hade matteprov. Det gick faktiskt rätt hyffsat bra! Sen pratade vi med våran lärare och sedan gick vi hem till Sita. Så nu är jag hemma hos henne och sitter vid köksbordet och äter lussekatt medans jag bloggar.


du får mig alltid att må bra, du får mig att aldrig riktigt ge upp. <3

Kommentarer
Postat av: Sall3 SALIM

shooo fan va jag saknar er... <3

2010-01-31 @ 13:30:44
Postat av: Carrolized

söt bild :)

2010-03-04 @ 16:26:38
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback