14 december

Godmorgon bitches!

Inatt har jag sovit förskräckligt dåligt.. eller man kan inte ens kalla det för att "sova". Har bara legat och stirrat in i väggen/stirrat på klockan. Orkade inte gå upp imorse heller när klockan ringde, så jag låg kvar i sängen fram till kl 8.15. Vet inte hur jag mår just nu, har ångest över att jag inte kan göra kemiprovet idag. Så jag kommer antagligen få IG i kemi också, great! Känner att denna dagen kommer gå åt helvete, hoppas att skolan har brunnit ner när jag kommer fram så att man får åka hem. *hoppas*

Iallafall, idag är det världens tråkigaste skoldag och sen slutar jag vid 14.20 för att jag ska på BUPmöte kl 15! Efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, träffa Dennis och åka hem till min pappa kanske.. får se.

Hörs senare iallafall! xoxo /thessiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback