nystart! :')

Hejsan!
Hur är det med er nuförtiden? Själv är det förträffligt, eller inte just nu då jag är sjuk med feber, meen det är ju en annan sak. Sist jag skrev så mådde jag inte så bra som ni kanske märkte, det hände extremt mycket i mitt liv just då, massa problem hemma som gjorde att jag hamnade på sjukhuset och fick flytta hem till Sofie i en vecka, snacka med socialen och BUP varannan dag osv.. men nu är det mesta löst och tillbaka till det normala. Anledningen till att jag inte uppdaterat är ju därför att jag haft mycket att stå i och mycket att göra så det har helt enkelt inte blivit av... men det ska ändras nu! =) tänkte börja den dagen jag hade riktigt med tid, och det har jag haft idag kan man säga eftersom jag bara har legat i soffan och degat som fan.. gick upp klockan åtta imorse och gjorde mig iordning, fast jag hade feber o allt. Åkte till skolan, kallsvettig och skit. Var med på skolfoto och sedan åkte jag hem igen. På vägen till bussen köpte jag extremt mycket godis och en stor cola som jag tryckt i mig idag. =) har dock massor kvar men allt kan man ju inte trycka i sig på engång.. men iallafall, ikväll händer ingenting mer än att fortsätta dega i soffan.

KRYA på mig själv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback